tirsdag den 20. marts 2012

A memory for life









De her billeder er fra min tur til USA sidste sommer. Det var en helt ufattelig fed tur. Oplevede en hel masse ting, og kom meget tættere på min familie. Hvilket er klart når man render op af hinanden 24/7 i en måned! Når jeg ser på disse kan jeg ikke andet end at drømme mig tilbage til de steder hvor billederne er blevet taget. Og så får jeg bare endnu mere lyst til at tage ud og rejse ... Hvad med jer? Hvad har været jeres bedste ferie, eller hvor drømmer i om komme hen?

4 kommentarer:

  1. Skønne billeder, det ser godt ud!
    Jeg kunne også godt tænke mig at komme til USA :-)

    SvarSlet
  2. mange tak!
    - kan jeg godt forstå! Det er virkelig også fedt :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har også selv været alle stederne, U.S.A er bare et fantastisk sted. Alle oplevelserne er nogle man aldrig vil glemme!
    - jeg er fast læser af din blog :-))

    Du er meget velkommen, til at se forbi min blog, http://carolinebruunnielsen.blogspot.com/
    kram.

    SvarSlet
  4. Det er nogle herre fede billeder!!!!!
    Din blog er rigtig floot.

    Vil du evt. kigge forbi min og måske smide en kommentar??
    linebjerg.blogspot.dk

    SvarSlet